Två människor, en själ och ett hjärta

2010-04-25 - 20:32:33
Inlägg 1
Det som skrämmer dej, skrämmer mej, det som gör ont i dej, gör ont i mej.
Det som händer dej och allt du bär på, bär jag med dej.

Jag svär att jag aldrig låter dej bära på något ensam. Jag lovar att aldrig lämna dej så som du blivit lämnad förr.

Vad som än händer så är jag här för att stanna. Du visade mej lycka, nu är dte min tur att visa dej va lycka är.

Min kärlek till dej Jenny, är en kärlek alla kallar för SANN.

Jag kan öppna mitt hjärta och säga

<3för evigt<3

Inlägg 2
Alltid du och jag,
ALLTID
Och nu kom en till,
En jag inte vill lämna ensam,
Eller bli lämnad av,
Shit om ni fatta va jag prata om,
Då skulle ni tycka jag var dum,
Men det skiter jag i,
Johanna du vet vad jag pratar om,
Haha,
Det är så kul,
känns bra,
Har hittat nått nytt för en gångs skull,

Inlägg 3 av Johanna
Jag såg en ängel.
I min ensamhet låg jag där i mörkret.
Jag kunde inget se, inget höra.
Men jag såg och jag hörde.
Jag kunde inget känna, men jag kände.
Någon stoppade mitt hjärta för en stund.
Raderade en del av min smärta.
Bara den jag förtjänat finns kvar.
Bara det som gör mig starkare,
lämnade ängeln kvar .

För en stund lämnade jag jorden och träffade en ängel.
Mitt emellan världarna, där fanns jag.
Med min ängel.


Glömmer det aldrig, speciell!
Får gammla minnen, hur kul vi hade, drömmer mej tillbaka och blir nästan tårögd, visst att vi inte hade det lätt alla gånger, men vi hade det så fruktansvärt bra i hop.
Postat av: Johanna

<3<3<3<3<3<3<3<3 Kärlek!

2010-04-25 - 20:37:26
Postat av: Jenny

Äter as mkt godis och tänker på oss <3 haha

och så kommer massa goa låtar oxå, hold me tonight

2010-04-25 - 20:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0