Jäääger!!

2010-04-18 - 17:47:17
Jobbade heldag med Julia i går på Lavendegården, det var skoj, vart en riktig SKIT/BAJS kväll, men vi hade kul, skratta och tjoa.

Åkte hem duscha och lite så sen gick jag hem till Julia, träffa hennes söta vovve, dock inte när han skulle börja kissa på mej. hahaha.. Sen rusa vi över till Mona lite små berusade i regnet.
Somna hos mona, vaknar på morgonen och börjar städa, såg ut som andra världskriget, heeemskt.
Men det blev fint till slut, satte oss på balkongen och drack kaffe och hade riktigt mysigt faktiskt, sen va jag/vi ute och "gick". Söndagen blev iaf jätte härlig, hoppas det håller kvällen ut!

Vanessa och Mona, har nått påhitt, dom e lite knasiga, men iaf... Vet inte hur mkt jag får avslöja så säger inte mkt, men jag ska iaf få äran å säga JÄÄÄÄGER!


Vissa saker går emot mej nu, varför? Tvn funkar inte, jag kan och jag gör rätt men neej..
Får väl glo på en film via datorn eller nått.



P.S Heeelt seriöööst.. Jag viiiill inte, orkar inte, kan inte!
Postat av: Rebecca

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-12 - 19:29:59
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0