Alva!

2010-04-23 - 20:58:31
Har saknat Alva, så JÄTTE mkt, men nu e hon hemma hos mamma och det känns underbart <3
Har fått fina videoklipp på Alva då hon rider, och gör en massa annat skoj, tack för de!

Patrik har fått mej att spela, spela Mario, shiit va kul det e.
Jag, Steph och Patrik har spelat, och kommit ganska långt, jag drömmer om det för att jag har det så mkt på tankarna, och så har jag JÄTTE ont i min tumme, den vänstra om nån e intresserad ..

Vill pierca mej, här och dääääär.
Vill tatuera mej, hääär (pekar på midjan)

Snart e det inflyttningsfest, även om jag inte har allt, eller e klar med allt :P

Jag känner mej mobbad, läser niiii??
Postat av: Jennica

Jag läser :)

Kram

2010-04-25 - 22:40:29
URL: http://yenika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0