Polisen

2010-04-27 - 20:58:33

I dag har varit en konstig dag, känns det som.
Jag har vart ledig från mitt jobb och hoppat in som barnvakt för en dag och tjänat lite extra! ;)

Jag och Jocke mötte upp Mona och Patrik vid stationen, precis innan vi mötte dom så ser vi en skylt, me en pil och det står polis, den riktas rakt ner i en papperskorg, tyckte det var liiiite skoj, så tog ett kort på det faktiskt. Dagen gick sanbbt, men ändå segt.

Åkte hemåt vid 17 tiden, mötte upp Julia och kika runt lite efter nått snyggt, hitta 3 kläningar/tunikor för endast 200 kr, det va ett shysst pris.. Där fick jag allt till det, det var jag tuuusan värd tycker jag! Sen gick vi och käkade på grillen och käkade innan vi gick hemåt.

Snart bliiire fest,yääääy
See ya

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0